14 Ocak 2015 Çarşamba

~ Niçin Müslüman Oldular? ~





Anarşinin ancak İslam ahlakına sahip olmakla önleneceğine inandım. İçkiyi bıraktım, tesettüre girdim ve namaza başladım.Tina Gfanzil (Alman)

İslam’da, ırk, renk ve dil farkı gözetilmediğini, herkesin eşit olduğunu, namaz kılarken de rütbe ayrımı yapılmadığını gördüm, Müslüman oldum.
Thomas Clayton (Amerikalı)

İslam, en iyi şeyleri ihtiva eder. Hiçbir dinde kardeşlik, İslam’daki gibi değildir. Dr. Rolf Freiherr (Avusturyalı)

İslam, sevgi, doğruluk, temizlik ve güzel ahlakı emrettiği için Müslüman oldum. A.Uemura (Japon)

İslam’ı akla da uygun bulup Müslüman oldum.
Cecilla Cannolly (Avusturyalı)

İlim Çin’de de olsa alın hadisini okudum. İslam’ın ilme verdiği önemi görünce Müslüman oldum.
Mr. Board (Amerikalı)

İslam, israf ve cimriliği yasaklayan, maddi- manevi her hususta en güzel kaideleri olan dindir.
Albay Ronald Rockwell (Amerikalı

İslam dünya ve ahiret mutluluğunu gösterdiği için Müslüman oldum. B.Karai (Zengibar)

Putlara değil de, bir Allah’a ibadet etmeyi, doğruluğu, emanete riayeti, insanların haklarını gözetmeyi emreden İslamiyet’i kabul ettim. Necaşi (Habeş İmparatoru)

Tufeyl bin Amr, usta bir şairdi. Onun gibi şiirden anlayan pek azdı. Kur'an-ı kerimi okuyunca, onun şiir ve beşeri bir söz değil, ilahi bir kelam olduğunu hemen anlayıp Müslüman oldu.
_______________________________________

Allah indinde hak din ancak İslam’dır. ~Al-i İmran 19 ~

Kim İslam’dan başka din ararsa, bilsin ki, o din asla kabul edilmez. ~ Al-i İmran 85 ~







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder