29 Ağustos 2013 Perşembe

~ ERKEK NASIL ÇİLEDEN ÇIKARTILIR ? ;) ~


Kadın: Saçımı kestireyim mi?

Erkek: Olur.


Kadın: Ama kıyamıyorum.


Erkek: Öyleyse kestirme.


Kadın: Canım değişiklik istiyor...


Erkek: O halde kestir.


Kadın: Bana akıl vermeyi bırak, delilere verir gibi.


Erkek: Eğer nasıl hoşuma gittiğini bilmek istiyorsan, sana derim ki uzun saçlı. Bunu biliyorsun.


Kadın: Beni tanıdığında kısaydı..


Erkek: Ve sana tam olarak ne dediğimi hatırlıyorum: 'Ne güzel olurdun uzun saçla'.


Kadın: Ama herkes kesmemi söylüyor.


Erkek: Bu durumda kuaföre git ve bırak uyuyayım lütfen. Bunu senden Allah rızası için istiyorum.


Kadın: Peki nasıl kestireyim? Kat kat mı yoksa perçemli mi?


Erkek: Kat kat.


Kadın: Bana yakışacağını sanmıyorum, çünkü saçım çok düz.


Erkek: Bırak perçemli olsun.


Kadın: Çok yorucu.


Erkek: Yorduğu zaman tekrar kestirirsin.


Kadın: O zaman asla uzatamam.


Erkek: Uzatmak istiyorsan kestirme güzelim.


Kadın: Bana güzelim deme!!!!!!!


Erkek: ?!?!?!?!!


Kadın: Saçıma da karışıp durma!!!!


Erkek: Ya Sabır Allah'ım


Kadın: Saçımı diyorum saçımı nasıl etsem??


Erkek: Saçına da sana da bana da...


Kadın: Aaaaa deli mi ne, bi şey dedik sanki.... :)


___________________________________________



"Sakin bir erkeği, 10 dakika içinde delirten, psikopat yapan, 20 dakika sonra da tekrar sakinleştiren canlıya, "kadın" denir " :)


"Külliyen yalan"  demek isterdim ama, ne mümkün :|



(Blogcu'da olduğum zamanlardan kalan hoş bir paylaşımdı....)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder